مدرسه زمستانی رمزنگاری رمزنگاری متقارن : از نظریه تا کاربرد

13 الی 15 بهمن ماه

ه آگاهی می­رساند دانشگاه علم و صنعت ایران با همکاری انجمن رمز ایران و نیز پژوهشگاه دانش­‌های بنیادی، مدرسه بین‌­المللی زمستانه رمزنگاری با موضوع "رمزنگاری متقارن: از نظریه تا کاربرد" را در تاریخ­‌های 13 تا 15 بهمن 1398 با حضور مدرسین برجسته بین­‌المللی برگزار خواهد نمود.
موضوع مدرسه زمستانی، رمزنگاری متقارن است. این مدرسه، شامل نشست‌های آموزشی و همچنین سخنرانی‌های فنی است که توسط سخنرانان کلیدی و همچنین کارشناسان ارائه خواهد شد. برنامه مدرسه زمستانی به نحوی طراحی شده است که برای طیف گسترده ای از دانشجویان تحصیلات تکمیلی و همچنین کارشناسان با سابقه رمزنگاری مفید باشد.
سخنرانان کلیدی مدرسه زمستانی به شرح ذیل می باشد:
Kaisa Nyberg, IACR Fellow, Aalto University, Finland
Bodhisatwa Mazumdar, IIT Indore, India
Elena Andreeva, Technical University of Denmark (DTU), Denmark
Nasour Bagheri, Shahid Rajaee University, Iran
Siavash Bayat Sarmadi, Sharif University of Technology, Iran

از علاقه‌مندان به شرکت در این مدرسه دعوت می‌شود فرم ثبت‌نام الکترونیکی را حداکثر تا تاریخ ذیل تکمیل نمایند.
ثبت نام (بدون تاخیر): 01/11/1398
آخرین مهلت ثبت‌نام: 08/11/1398
لازم به ذکر است که ثبت نام به صورت حضوری امکان پذیر نخواهد بود. همچنین به علت ظرفیت محدود (60 نفر)، به علاقه مندان توصیه می­‌شود که نسبت به ثبت زودهنگام اقدام نمایند.
برای اطلاعات بیشتر در خصوص هزینه‌ها و نحوه ثبت‌نام، به لینک مدرسه زمستانی در وبسایت آکادمی بین‌الملل دانشگاه علم و صنعت ایران، مراجعه نمایید.
در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه ثبت‌نام می‌توانید با دفتر امور آموزش بین‌الملل دانشگاه خانم غیبی (تلفن 73228606) یا با ایمیل آکادمی academy@iust.ac.ir تماس بگیرید.

آکادمی بین‌الملل دانشگاه علم و صنعت ایران