برنامه تحویل غیرحضوری پروژه‌های کارشناسی رشته مهندسی کامپیوتر (نیم سال دوم 1400-1399)

برنامه تحویل غیرحضوری پروژه‌های کارشناسی رشته مهندسی کامپیوتر (نیم سال دوم 1400-1399)

تحویل پروژه‌های کارشناسی مهندسی کامپیوتر در روز دوشنبه 28 تیر 1400 به صورت غیرحضوری از طریق نرم‌افزار ادوبی کانکت (Adobe Connect) برنامه‌ریزی شده است تا دانشجویان پروژه خود را به داوران محترم ارائه دهند.

درصورتیکه کلیه تعهدات پروژه توسط دانشجو به انجام رسیده باشد، مستندات مرتبط با پروژه به استاد پروژه تحویل شده باشد و تاییدیه توسط استاد درس پروژه تا قبل از ساعت 14:00 روز شنبه 26 تیر 1400 به مدیر گروه اطلاع داده شود، دانشجو می‌تواند در روز دوشنبه 28 تیر 1400 در زمان مشخص شده از ساعت 9 تا 17 پروژه خود را به صورت غیرحضوری از طریق نرم‌افزار ادوبی کانکت به داور محترم تحویل دهد.

جدول زمانی برنامه تحویل غیرحضوری پروژه کارشناسی‌ به شرح زیر است:

1
* فایل «فرمت و دستورالعمل نگارش پايان‌نامه كارشناسی» در بخش آیین‌نامه‌ها و فرم‌های گروه، در وب سایت رسمی گروه کامپیوتر (http://ce.eng.usc.ac.ir) موجود است. 
 
نکات تکمیلی
  • در صورتیکه تا ساعت 14:00 روز شنبه 26 تیر 1400، تاییدیه پروژه توسط استاد ارسال نشود، به منزله ناتمام بودن پروژه است و دانشجو لازم است در نیم‌سال تحصیلی بعدی، پروژه را با همان استاد به صورت «تمدید پروژه» اخذ کند.
  • در صورت تایید پروژه، در نهایت نمره دانشجو به صورت مجموع 5 نمره توسط داور و 15 نمره توسط استاد اعلام خواهد شد.
  • در 15 نمره‌ای که توسط استاد درس اعلام می‌شود، 2 نمره به عنوان نمره انضباطی براساس نظم کاری دانشجو در مراجعه به استاد درس پروژه، تعیین و ثبت به موقع موضوع پروژه، ارائه گزارش پیشرفت پروژه در طول ترم به استاد درس پروژه یا سایر موارد مرتبط به تشخیص استاد در نظر گرفته شده است که تعیین نمره انضباطی توسط خود استاد درس پروژه منظور خواهد شد.
  • امکان حضور سایر دانشجویان، اساتید و علاقمندان به صورت کاربر مهمان جهت آشنایی با زمینه‌های کاری و توانایی‌های دانشجویان بلامانع است.
  • توجه: در صورتیکه نسبت به اطلاعات اولیه ثبت شده در مورد پروژه تغییر، تکمیل یا به روز رسانی انجام شده است؛ لطفا فرم مشخصات پروژه (شامل عنوان پروژه، چکیده توصیف پروژه و ابزارهای مورد استفاده) را جهت تعیین داور تخصصی (مطابق فرم نمونه زیر) تکمیل نموده و به آدرس ceuscir@gmail.com ارسال کنید.