اطلاعیه در خصوص برگزاری جلسه دفاع پروپوزال

جزئیات نحوه برگزاری دفاع پروپوزال

به اطلاع می رساند جلسه دفاع از پروپوزال در تاریخ یکشنبه 28 اردیبهشت از ساعت 17 عصر برگزار می گردد. شرکت کنندگان به نکات ذیل توجه نمایند:

  1. ابتدا پروپوزال باید توسط استاد راهنما تایید شود و این تایید رسما از طریق ایمیل یا نامه به مدیر گروه اعلام گردد.
  2.  صرفا پروپوزالی اجازه دفاع می یابد که حداقل 3 روز قبل از جلسه، رسما توسط استاد راهنما تایید شده باشد و به مدیر گروه گزارش شده باشد. بنابراین آخرین مهلت تایید تا پایان روز پنجشنبه 25 اردیبهشت ماه می باشد. دفاع پروپوزال هایی که بعد از 25 اردیبهشت توسط استاد راهنما تایید شوند به جلسه بعدی موکول می گردد.
  3.  پس از تایید پروپوزال توسط استاد راهنما و نهایتا تا 25 اردیبهشت ماه، پروپوزال ها باید به اعضای شورای گروه ایمیل شود که در ذیل ایمیل ها ذکر شده است. فرمت فایل الزاما باید PDF باشد.
  4.  برای دفاع به هر دانشجو 10 دقیقه زمان ارائه داده می شود و پس از آن پاسخ به سوالات احتمالی داوران است. پیشنهاد می شود برای 10 دقیقه ارائه حدود 10 اسلاید آماده نمائید به نحوی که مطالب اصلی پروپوزال شما را پوشش دهد.
  5.  شرکت سایر دانشجویان در جلسه دفاع پروپوزال جهت آشنایی با جلسه بلامانع است.
  6. این جلسه دفاع پروپوزال به شکل مجازی و کلاس آنلاین برگزار می شود اما شرایط آن مانند جلسه حضوری است. برای ورود به جلسه لازم است نرم افزار ادوبی کانکت روی سیستم شما نصب باشد و امکان میکروفون و اسپیکر را داشته باشید. در سایت مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه به نشانی http://vc.usc.ac.ir نرم افزارهای مورد نیاز و راهنمایی های لازم لیست شده است. لازم است یک روز قبل از جلسه درست بودن نصب ادوبی کانکت و همچنین درست بودن وضعیت میکروفون و اسپیکر خود مطمئن شوید (می توانید با ادمین کانال @vcusc در تلگرام آن را چک کنید). ضمنا لازم است با هماهنگی قبلی، یک ساعت قبل از شروع جلسه، فایل خود را در ادوبی کانکت و در قسمت share document بارگذاری کنید. در این خصوص با ادمین کانال تلگرام فوق، موارد را چک کنید.

آدرس ورود به جلسه http://live.usc.ac.ir/webinar است که در ادوبی کانکت وارد می شوید. نام کاربری شماره دانشجویی و رمز نیز کد ملی بدون صفرهای ابتدایی است.

ایمیل داوران:

zamanifar@usc.ac.ir

aztabatabaee@gmail.com

f_malakooti@yahoo.com

rezvanian@usc.ac.ir

shayegan@usc.ac.ir